Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Obwody z pierwszych kroków a serie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
Monstrum2

Monstrum2

    Member

  • Użytkownik
  • 12 postów
Witam, obecnie jestem na etapie pierwszych kroków wielkiej szóstki, robię szybkie oprócz HSPU. Trochę poczytałem forum, pigułkę mam za sobą jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje Pytanie. Jestem początkujący, a co za tym idzie już natrafiłem na niewiadomą.
Mój "plan" to obwód z tych 5 ćwiczeń. 2 dni treningu i przerwa jednodniowa. Zmieniał się 2 razy. Na początku zaczynałem 1 seria 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu. Następnego dnia to samo, za 2 dni Dodałem 5 powtórzeń i było w porządku. Po około tygodniu doszedlem do 25 powtórzeń, co było progiem sredniozaawansowanym w większości ćwiczeń, czyli powinienem dodać druga serię. No właśnie, ale czy robiąc 2 obwody początkowo nie robię 2 serii po 10 powtórzeń? Myśląc dalej, przy progu przejścia (zamierzam wykonywać 3 obwody) skoro jest 3x50 pompek przy ścianie, to na logikę na jednym treningu będę robić 9 serii po 50 powtórzeń? Proszę o wyjaśnienie
PS. Jeśli wykonuje 1x25 pompek przy ścianie to dodać 2 Serię? Jeśli tak, czy ma to wyglądać od razu 2 Serię po 25 czy jedna seria po 25 i np jedna seria po 5 (tak jakby budujemy druga serię od nowa).
Proszę o pomoc.
  • 0

#2
Powadzi

Powadzi

    Wymówki domeną ludzi słabych

  • Administrator

  • 2 335 postów
  • LokalizacjaGorzów Wlkp

Obwód to zestaw ćwiczeń następujących po sobie bez odpoczynku. Nie robisz tego w formie:

3x10 podciąganie

3x10 pompki

3x10 brzuszki

3x10 przysiady

 

x3 obwody. Nie ma taki trening sensu.