Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Plan początkującego, nie przesadzam?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
Wobbu

Wobbu

    Brak

  • Użytkownik
  • 1 postów

Witam! Pokaże Wam w pewnym zarysie mój plan i chciałbym, żebyście ocenili go i pomogli w jego dopracowaniu, bo na pewno nie jest idealny. Jestem początkujący, dawniej ćwiczyłem kalistenikę, ale wymiętkłem po miesiącu. Nie poddaję się wróciłem i mam nadzieję, że już nie będę musiał wracać ponownie.

Plan wygląda następująco:

Poniedziałek:

Podciąganie, różne chwyty, 5x3+ (w zalezności od chwytu, bo z niektórymi mam problemy)

Nogi, ćwiczenia z obciążeniem(4 ćwiczenia, przysiady, wykroki długie i krótkie, podskoki na jednej nodze)

Wtorek:

pompki, różne rodzaje 7x20 zwykłych szerokich pompek, 5x10 wąskich, dłonie w okolicy nerek, inne rodzaje 5x5

nogi, bez obciążenia, ćwierćskoki, naskoki, zeskoki, wznoszenie łydek i tak dalej.

 

Powtarzam to na zmianę do soboty. Niedziela trening brzucha. Prawie każdego dnia gram w kosza od 1 do 3 godzin. Zamierzam dodać do tego bieganie(30minut) 3 razy w tygodniu.

Pytanie: Czy nie przesadzam? Zauważyłem, że dużo osób robi treningi 2x?, ale przy mojej małej ilości powtórzeń większa ilość serii chyba nie zaszkodzi. Mój rekordy to 20 podciągnięć szerokim chwytem i 60pompek. Podczas treningu staram się jak najdokładniej wykonywać ćwiczenia, np. przy podciąganiu staram się jak najwolniej wznosić się i spuszczać na dół lub w połowie podciagania i opuszczania robię przerwę by spiąć mięśnie.