Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Mięśnie klatki piersiowej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
Bejek

Bejek

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1 145 postów
  • LokalizacjaSzczecin

Cześć, zastanawiałem się od pewnego czasu nad rozbudową piersi, no bo kształty mi się robią, tylko że nie idzie do góry zbytnio.

Oczywiście że zależy mi na funkcjonalności organizmu ale jeżeli jestem już przy tym to chce poruszyć ten temat. Mam wzrostu 181 cm, ważę 74 kg, żeby wyrobić troszkę większe mięśnie np. na klatce muszę przytyć z 5,10  i zrobić redukcje? Nie zastanawiałem się, a na tej kwestii nie znam się zbytnio. I jeszcze ostatnie pytanie, co do wyciskania na ławeczce, co daje te ćwiczenie? a jakie ma minusy? Bo jeżeli jednym plusem jest rozrost klatki piersiowej to można to wdrążyć pobocznie do treningu ;)


  • 0

#2
SW96

SW96

    Sportowa rutyna, która cieszy ponad wszystko!

  • Bywalec
  • 643 postów
  • LokalizacjaŁódzkie

Wyciskanie na ławce płaskiej to podstawowe ćwiczenie wielostawowe/złożone, więc ma same plusy. Nie jest to jakaś izolacja, która ma na celu tylko kształcić wygląd. Wyciskanie na ławce buduje masę, siłę nie tylko klatki i warto dołożyć je do swojego planu treningowego. Do tego oczywiście dipy, pompki, pompki w staniu na rękach, diamentowe pompki, itd. i z dobrym żarciem na pewno klatka ruszy. Sam nie wykonuje wyciskania na ławeczce, bo nie mam ławki, ale tak jak pisałem na początku - to ćwiczenie nie ma żadnych wad, nie zrobi z Ciebie niefunkcjonalnego klocka, bo to naturalny ruch złożony i daje ogromny bodziec mięśniom i buduje siłę podobnie jak dipy.


  • 1