Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Trening hybrydowy do oceny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
Matys15a

Matys15a

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 9 postów
Witam, trenuję weterana od kilku miesięcy niestety już nie dysponuję czasem żeby 6 dni w tygodniu poświęcić na trening
który zawsze odbywał się na siłowni, jakoś nigdy nie mogłem się w domu skupić na ćwiczeniach. Trening na siłowni zajmował mi średnio 40 min z bieganiem, ale ostatnio czuję potrzebę pomachania sobie ciężarkami i tu powstał pomysł na Trening Hybrydowy co o nim myślicie???


4 dniowy trening na siłę

Dzień pierwszy: Klatka piersiowa, tricepsy.
-Pompki z W.SZ(Wielka szóstka)
- Wyciskanie hantli / sztangielek na ławce skośnej głową do góry 5 serii 8,6,6,4,2.
- Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5 serii 8,6,4,2,1.
- Francuskie wyciskanie sztangi na ławce poziomej 5 serii po 6.

Dzień drugi: Plecy, bicepsy.
-Podciągnięcia z W.SZ
- Wiosłowanie sztangą trzymaną nachwytem w opadzie tułowia 5 serii po 4-6.
- Martwy Ciąg ze sztangą 5 serii 8,6,4,2,2.
- Uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 5 serii po 6.0
-Mostek z W.SZ

Dzień trzeci: Regeneracja.

Dzień czwarty: Barki, kaptury
-Pompki w staniu na rękach z W.SZ
- Wyciskanie sztangi zza karku 5 serii 8,6,4,4,2.
- Unoszenie sztangi przed siebie 5 serii po 4-6.
- Szrugsy ze sztangą trzymaną z tyłu 4 serie po 6.

Dzień piąty: Uda, łydki.
-Przysiady z W.SZ
- Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 5 serii 8,6,4,4,2.
- Hack przysiady 5 serii po 6.
- Wspięcia na palce 5 serii po 10-15.

Dzień szósty i siódmy: Regeneracja.