Jump to content

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Photo

Dieta - co sądzicie?


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
throny

throny

    Brak

  • Użytkownik
  • 6 posts
Hej. Co do spraw żywnościowych jestem zielony,ale podłapałem tą dietę na madbarz,dokładniej tu:
http://madbarz.com/n...iteam-diet.html
i trochę poprzekręcałem. Chciałbym się dowiedzieć,co sądzicie. Jestem ekto i chciałbym przybrać trochę masy,jak pan z linku powyżej(ciągle ćwicząc).
Ważę 73 kg. i mam 187 cm. wzrostu.
Moja wygląda tak:

Śniadanie (7:30) :
- Sok pomarańczowy
- Szklanka herbaty,
- 100 gram chleba z dżemem,
- 1x banan + 1x mandarynka,
- 125g. jogurtu.

Drugie śniadanie(10:30) :
-200g. ryżu brązowego,
-160g. kurczaka,
-100g. chleba,
-5 ogórków,
-1x kiwi.

Pos. nr. 1(14:30) :
-300 ml. zupy,
-30g. chleba,
-20g. miodu.

Pos. nr. 2(16:30) :
-150g. serka homogenizowanego,
-120g. ryby/kurczaka,
-30g. chleba + 50g. sera,
-30g. orzechów,
-1x jajko,
-125g. jogurtu,
-1x mandarynka.

Podwieczorek(18:30) :
-40g. ciemnej czekolady,
-Suche banany/inne owoce,
-30g. chleba,
-20g. miodu.

Na dodatek jakiś koktajl z twarogu,mleka i owoców po treningu. Ma to jakikolwiek sens? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  • 0

#2
hotdog

hotdog

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 451 posts
Jak wykorzystujesz chleb to wykorzystaj go dobrze, zrób sobie z tego porządną kanapkę powiedzmy z szynką + serem+pomidor, ogórek, sałata, cebula, jajko, w sumie cokolwiek wymyślisz. Niech chleb będzie tylko podstawką pod to co jest wyżej na tej kanapce.
  • 0

#3
Luko

Luko

    Advanced Member

  • Bywalec

  • 1,921 posts