Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Własna miejscówka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
Grzegorz

Grzegorz

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 188 postów
Na wiosnę chciałbym pospawać trochę rurek i urozmaicić krajobraz swojego podwórka. Nie mam żadnego doświadczenia w ćwiczeniach na drążkach, dlatego proszę o jakieś porady osoby, które dłużej siedzą w tym sporcie. Taka wersja minimalistyczna, a zarazem w zupełności wystarczająca.
Na tę chwilę będzie drążek do podciągania z miejscem na zaczepienie kółek w przyszłości, z podczepioną grubą liną i poręcze do dipów
Co jeszcze warto dodać? Myślałem o drabince ale zastanawiam się czy jest konieczna. Czy drążek do podciągania na różnych wysokościach przyda się czy wystarczy jedna wysokość?
Pierwsza odpowiedź jaka się ciśnie to: ile masz miejsca, jakie fundusze itp., ale mi chodzi raczej o to by rozeznać (jako,że sam nie mam doświadczenia) jakie sprzęty się przydają i są często wykorzystywane z szerokim wachlarzem ćwiczeń, a jakie są zbędnym bajerem, który wykorzystam tylko raz na jakiś czas.
Prosiłbym zwłaszcza osoby, które ćwiczą w takich parkach by odpowiedziały co przydaje im się najbardziej, czego nie ma a chcieliby mieć.

  • 0
Aby być najlepszym, musisz być lepszym od samego siebie...

#2
krzysiek20ino

krzysiek20ino

    Jay-Jay Petersburg

  • Zasłużony
  • 1 536 postów
Drabinka, drążki dwa na różnej wysokości i poręcze do dipów i starczy (ew. lina + kółka) i jeszcze dla siebie kupiłbym grzybka, żeby wyposażyć całą swoją "siłkę" Grzybek do kół kręcenia. :D Taki mój wymysł. Tobie wystarczą drabinka, drążki dwa i poręcze. ;)
  • 0

#3