Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

"Skazany" a zrzucanie brzucha


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1
szudaj

szudaj

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 17 postów
Trenuję Skazanego od około 6 miesięcy, powoli, systematycznie, nie spiesząc się. drobnym problemem jednak pozostaje niezbyt duży mięsień piwny/wystający brzuch (jak zwał tak zwał) + trochę wystające żebra. mam tak od paru lat przynajmniej. nadwagi nie mam (180cm/70kg).

i tu mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów:

czy mogę (a może powinienem) więcej i częściej ćwiczyć partię mięśni brzucha? bo wydaje mi się, że jeden trening tygodniowo to trochę za mało żeby coś zdziałać na tym polu. z drugiej jednak strony Wade zaleca tylko 1 trening... i trochę nie wiem co robić. a może czekać cierpliwie aż dojdę do 5-6 kroku i sytuacja się poprawi? może zmienić dietę? chlać mniej piwa? ;)

(we wznosach nóg jestem jestem na 3 kroku, w przysiadach na 2)
  • 0

#2
Emil

Emil

    Go KalistenikaPolska.pl!

  • Użytkownik
  • 662 postów
Jesli chcesz zrzucic brzuch to ja bym dolozyl do tego jakies biegi, basen, generalnie areoby na wytrzymalosc. Samymi cwiczeniami silowymi bedzie Ci ciezko.
Mozesz przeplatac cwiczenia. Jeden dzien cwiczyc wg. Skazanego, kolejny dzien bieganie/rower/etc, potem znowu skazany, potem znowu bieg itd.
  • 0
Dołączona grafika

#3
Guest_zahir11_*

Guest_zahir11_*
  • Gość