Jump to content

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Photo

Powrót do treningów


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
Grzybu77

Grzybu77

    Never Give Up!

  • Bywalec
  • 427 posts
  • LokalizacjaPolska
Cel jest taki żeby wrócić do formy czyli plan wygląda.by następująco


Pon
Pompki 3x serie
Pompki tyłem 3x serie
Przysiady;wykroki 3xserie


Wt
Wiosłowanie; Podciąganie podchwytem
Deska;wznosy nóg lezac;wznosy kolan w zwisie

Środa wolne

I potem kolejne dni tak samo i weekend wolny
Ćwiczył bym tak aż do osiągnięcia 20 pompek 10 podciągnięć 10 dipów 10 wznosow kolan i 25 przysiadów i potem przeszedł bym do bardziej ukierunkowanego treningu dodatkowo w poniedziałek i czwartek biegła.bym około 30 min po treningu
Ma to sens ? Taki trening po powrocie ?
  • 0

Zapraszam na mój blogo-dziennik treningowy : 


#2
JamesFranek

JamesFranek

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1124 posts

Zależy co znaczy "3x serie" czy do upadku mięśniowego (na maxa) czy ileś powtórzeń zapasu? Trzeba ćwiczyć z zapasem, jak wracasz to nawet 3-4 powtórzenia w każdej serii. W treningu wtorkowym najpierw dałbym podciąganie gdyż jest trudniejsze od wiosłowania (no chyba, że dla kogoś podciąganie jest łatwe a na wiosło bierze więcej niż masa ciała, ale to raczej nie w Twoim przypadku :P)  Częstotliwość treningów wygląda okej. Na bieganiu się nie znam, ale chyba lepiej biegać niż nie, zwłaszcza jeżeli cel jest ogólny.


  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users