Jump to content

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Photo

FBW dla początkującego

FBW kalistenika

  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
Teo1337

Teo1337

    Brak

  • Użytkownik
  • 1 posts

Witam, próbuję stworzyć swój plan na rozpoczęcie przygody z kalisteniką.

 

Wiek:15

Wzrost 178cm i waga: 66kg

Od 3 miesięcy ćwicze 3 razy w tygodniu przy użyciu domowej siłowni, kontuzji brak.

Chcę nieco rozwinąć sylwetkę jak i zbudować podstawę do pozycji statycznych.

Co do czasu to mam go ogrom  i moge ćwiczyć 24/7.

Stworzyłem plan w postaci obwodu który będę wykonywał 3-krotnie, między ćwiczeniami planuje 30s przerwy a między obwodami 2 minuty. 

1) podciągnięcia szerokim nachytem 3 powt.

2) progresja do pistoletu 12 powt.

3) pompki szwedzkie 10 powt.

4) supermany 10 powt.

5) podciągnięcia wąskim podchwytem 5 powt.

6) przysiady z wyskokiem 12 powt.

7) szczupaki (pike push ups) 5 powt.

8) stawanie na palcach 12 powt.

9) pompki diamentowe 5 powt.

10) wypychanie bioder do góry (mostek)

Co do brzucha to stosuje osobny plan z yt.

Plan stworzyłem po przeczytaniu kilku przykładowych planów z różnych forum oraz po oglądnięciu poradników Kury na yt.

Założyłem że będę go ćwiczył co drugi dzień lub poniedziałek wtorek, środka odpoczynek, czwartek piątek. Co należy poprawić i kiedy najlepiej ćwiczyć?


  • 0

#2
Wesli

Wesli

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 53 posts
Siema,

Wydaje mi się że za dużo ćwiczeń jak na jedną sesję i okres regeneracyjny.

Może przeanalizuj ćwiczenia i skoncentruj się na kilku trudniejszych wariantach ćwiczeń i to katuj na treningach.

Wysłane z mojego SM-G390F przy użyciu Tapatalka
  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users