Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Plan treningowy + pływanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1
pawello

pawello

    Brak

  • Użytkownik
  • 2 postów

Cześć wszystkim, proszę o ocene i wskazówki dotyczące mojego planu treningowego połączonego z pływaniem. Jestem początkujący. Swoje cele wymieniłem poniżej

  1. Wiek: 22
  2. Płeć: mężczyzna
  3. Wzrost i waga: ok. 185-6 cm, 65 kg (wiem, spora niedowaga) 
  4. Rodzaj i intensywność aktywności fizycznej w przeciągu ostatnich dwóch lat: brak
  5. Wszystkie kontuzje, których doświadczyłeś/aś w przeszłości: brak
  6. Odpowiedź na pytanie: Czy przeczytałeś/aś pigułkę wiedzy? (Tak lub Nie): tak
  7. Cel treningowy: nabranie przynajmniej 3kg masy mięśniowej do końca roku (5 miesięcy), polepszenie ogólnej sprawności i siły 
  8. Czas jaki możesz poświęcić na treningi: w sumie to codziennie po pracy mogę na trening poświęcić z 1.5 godziny
  9. Rodzaj diety z rozpiską ile dziennie spożywasz: ogólnie nie mam diety, przy mojej wadze staram się po prostu jeść bardzo dużo, bez śmieciowego jedzenia
  10. Na jakiej podstawie stworzyłeś/aś plan (link do artykułu, tytuł książki itp): skazany na trening + artykuł o kształtowaniu siły mięśniowej. Trening na pierwszy etap (mający przygotować mój organizm pod trudniejsze plany. http://kalistenikapo...odki-przykłady/

Plan treningowy stworzony przez Ciebie:

 

30x pajacyki

10x pompki pochylone (2 etap ze skazanego)

20s plank

6x podciagniecia w poziomie

10x dipy z oparciem stóp (mowi sie na to tez chyba pompki z oparciem ramion z tyłu)

8x mostek zgięty (3 krok ze skazanego)