Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Podciąganie poziomo, a ból karku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1
dnskpe

dnskpe

    Member

  • Użytkownik
  • 23 postów

Witajcie. Zacząłem ostatnio w ramach progresji do zwykłego podciągania, podciągać się w pozycji poziomej na kółkach gimastycznych. Mam problem z tym, że po piątym powtórzeniu czuję bardzo mocne spięcie karku i czym więcej powtórzeń tym bardziej boli. Podsyłam filmik, żeby łatwiej było wychwycić w czym tkwi problem.
PS, Mile widziane wytknięcie innych błędów technicznych i porada jak to skorygować. W podciąganiu jeszcze jestem trochę zielony.


  • 0

#2
The Devell

The Devell

    Member

  • Użytkownik
  • 20 postów

Mocno cię wygina i łamie, spinasz się próbując nie odjechać do przodu nogami - podeprzyj sobie coś pod nie. Staraj się trzymać głowę w jednej linii, tj. - nie przyciągaj podbróbka do szyi. No i oczywiście oddychaj. ;)

Najlepiej gdybyś miał obok siebie choć na chwilę jakieś lustro i przyglądając się, wykonywał ruch starając się zachować jednostajną formę "deski". 


  • 0

#3
dnskpe

dnskpe

    Member

  • Użytkownik
  • 23 postów