Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Trening na masę!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1
Deejw

Deejw

    Member

  • Użytkownik
  • 18 postów

Witam serdeczenie, jestem tutaj nowym użytkownikiem. Kalistenikę ćwiczę od około 6'ciu miesięcy. Ćwiczyłem 5-7x w tygodniu. Do dziś miałem miesiąc przerwy, z powodu choroby i troszke lenistwa. Nigdy nie przestrzegałem diety, ale chciałbym zacząć masówkę. Jestem szczypiorem, 189cm wzrostu i 74kg wagi. Chciałbym wam przedstawić mój trening na masę, oraz żebyście go ocenili. Oczywiście do tego treningu mam zamiar ściśle przestrzegać diety 4000kcal. (1x 30s znaczy jedno powtórzenie 30s przerwy) Mam co do tej metody ćwiczeń pytanie. Jeśli już nie mam siły zrobić 5 pullupów, ale te 4 mogę robić przez wiele razy, to mam robić cały czas 1x,2x,3x,4x i powtarzać to tak długo aż dojdę do 2 powtórzeń? Daję wam to do oceny:

    PONIEDZIAŁEK
-PULL
Pullups: 1x 30s 2x 30s 3x 30s 4x 30s 5x 30s 6x 30s 7x 30s 8x 30s
-PUSH
Dips:     1x 30s 2x 30s 3x 30s 4x 30s 5x 30s 6x 30s 7x 30s 8x 30s 9x 30s 10x 30s

    ŚRODA
-LEG
Situps with jump:    1x 30s 2x 30s 3x 30s 4x 30s 5x 30s 6x 30s 7x 30s 8x 30s 9x 30s 10x 30s
Wspięcia łydek:     5x 30s 10x 30s 15x 30s 20x 30s 25x 30s
-PULL
Chinups: 1x 30s 2x 30s 3x 30s 4x 30s 5x 30s 6x 30s 7x 30s 8x 30s 9x 30s 10x 30s

    PIĄTEK
-PUSH
Push ups:    1x 30s 2x 30s 3x 30s 4x 30s 5x 30s 6x 30s (HINDUSU)
                    7x 30s 8x 30s 9x 30s (PIKE)
                    10x 30s 11x 30s (DECLINE)
-LEG
Situps with jump:    1x 30s 2x 30s 3x 30s 4x 30s 5x 30s 6x 30s 7x 30s 8x 30s 9x 30s 10x 30s
Wspięcia łydek:     5x 30s 10x 30s 15x 30s 20x 30s 25x 30s