Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Pierwszy plan treningowy, do oceny i potrzebna 'lekka' pomoc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1
shelbygt500

shelbygt500

    Brak

  • Użytkownik
  • 1 postów

Witam

 

Jestem nowy na tym forum, wgl. jestem laikiem w świecie kalisteniki. Przez długi czas ćwiczyłem na siłce, ale chyba zrozumiałem że większą frajdę sprawia mi trening nad własnym ciałem. Tak nawiasem dodam że z podciąganiem na drążku nie ma problemu, czy pod czy nad chwyt. Miałem kontakt z Czarnym Furiatem, mam nadzieje ze kojarzycie, gościu ustala diety oraz treningi. Ostatnio po długim braku kontaktu z nim, napisałem ze proszę o rozpisanie treningu domowego z naciskiem na ćw. nad własnym ciałem. Długi czas ćwiczyłem w domu, a posiadam dużo sprzętu m.in. ławeczka, szztangi, hantle, drążek, uchwyty do pompek jak i poręcz do dipów. Ogl. chciałbym kłaść naciska na ćw. nad własnym ciałem, ale również nie zaniedbując innych partii, tzn w treningu mogą się znaleźć ćw. np. na biceps lub triceps lub na klatkę ze sztangą, poza tym chciałbym w nie które dni ćwiczyć np. kaptury. Ogl chciałbym to wszystko połączyć w ten sposób, żeby był to trening gdzie głownie będą pompki, drążek oraz poręcze z połączeniem nie których ćwiczeń, które ciężko jest zrobić bez użycia sprzętu np. kaptury. Poza tym chciałbym żeby sylwetka wyglądała proporcjonalnie. Otrzymałem zdj. od Furiata, które przedstawia plan treningowy, polecił mi on ćiwczyć 3 razy w tyg. Wolałbym 4, ale jako że miałem długą przerwę, zacznę od 3. Nie chce żeby ktoś układam plan za mnie, bo chce sam to ogarnać tylko z Waszą pomocą. Załączam zdjecia, chodzi o to,