Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Jakie ćwiczenia najlepiej rozciągają żebra/klatkę piersiową?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1
DemonicInvocation

DemonicInvocation

    Brak

  • Użytkownik
  • 1 postów

Otóż ćwiczę sobie od ponad roku i zauważyłem że pompki lub podciąganie rozciąga żebra. Fajne uczucie bólu w żebrach. Problem w tym że już mnie nie boli, co za tym idzie nie poszerza już klatki lub takie mam wrażenie.

 

Przyznam że jestem zielony w anatomii ciała, a chciałbym jak najbardziej poszerzyć klatkę. Tyle że nie wiem jakie ćwiczenia najlepiej na to wpływają. Pompki z szeroko rozstawionymi ramionami? Podciągnięcia na szerokim nachwycie?

To mi się wydaje najbardziej prawdopodobne, lecz nie wiem czy to najlepsze ćwiczenia na rozciągnięcie kości. Być może są jakieś lepsze.

 

Ktoś zna się na temacie i pomoże?


  • 0

#2
JamesFranek

JamesFranek

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 1 134 postów

Klatki jako szkieletu poszerzyć się nie da, słyszałeś kiedyś żeby rozciągali dzieci żeby większe urosły? Można tylko optycznie ją powiększyć przez nabranie mięśni, zredukowanie tkanki tłuszczowej, najbardziej na szerokość klatki wpływają szerokie plecy i ogólnie cała góra :P