Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Jak dojść do muscle-up'a?

muscle up podciąganie progres

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1
suhustyle

suhustyle

    Brak

  • Użytkownik
  • 6 postów

Mam pytanko, ogólnie rozchodzi się o to, że od miesiąca nie widzę progresji. Ćwiczę jakoś już od 4 miesięcy, zacząłem praktycznie od zera, max 2 podciągnięcia nachwytem, teraz zwiększyło się to do jakoś 8-smiu w pierwszej serii potem ewentualnie po 5, ale od miesiąca już na tym stoje i nie mogę zrobić więcej. Chce zauważyć, że nie latam po tym drążku jak głupi, trochę poczytałem i niby wiem co robić, wolne podciągania, negatywy i tak dalej ale stoje :c


  • 0

#2
JoteMSW

JoteMSW

    Advanced Member

  • Bywalec
  • 239 postów
  • LokalizacjaLBC

To w końcu chodzi o podciąganie czy MU? Jeśli zwiększenie ilości podciągania, to możesz pod koniec treningu robić coś takiego: 1 pociągnięcie-5 sekund przerwy, znowu podciągnięcie-znowu 5s i gdy już nie dajesz rady to negatywy w ten sam sposób, ale nie kończ tak treningu zbyt często bo przy treningu do upadku mięśniowego łatwo się przetrenować


Użytkownik jakubek2013 edytował ten post 15 stycznia 2016 - 23:27

  • 0

#3
Guest_Clyde_*

Guest_Clyde_*
  • Gość
Muscle up z użyciem kippingu to ćwiczenie bardziej pod umiejetnosc-eksplozywnosc niz siłe.
Ja dopiero po pół roku probowania - trenowania tego elementu nauczylem się go wykonywac, więc mysle ze musisz po prostu go wyczuc bo nikt ci tego dokladnie nie wytlumaczy.
Trenuj wejscie na drazek jak praktykowanie czegos- nie męcz się
Nastaw minutnik na 5-10 min i podczas tego czasu podchodz i próbuj tylko bez wyczerpywania się.