Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Kalistenika i kettlebell


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1
PawelekPawcio

PawelekPawcio

    Brak

  • Użytkownik
  • 2 postów

Witam. Kalistenicznie ćwiczę od jakiegoś roku. Na święta dostałem kettlebell 16kg i od tamtej pory zastanawiam się jak włączyć go do mojego treningu :D mianowicie chodzi mi o to czy trening kettlem wykonywać odzielnie od treningu kali, jako odrębną dyscyplinę, czy użyć go do pracy nad daną partią mięśniową. Np. Poniedziałek pompki+wyciskanie leżąc itp. Proszę o porady bo jestem totalnie zielony w temacie kettli. Pozdrawiam.


Użytkownik PawelekPawcio edytował ten post 05 stycznia 2016 - 00:01

  • 0

#2
Salute!

Salute!

    Salute!

  • Zasłużony
  • 1 391 postów

Mozesz np robic swingi jako rozgrzewke.


  • 0

#3
SW96

SW96

    Sportowa rutyna, która cieszy ponad wszystko!

  • Bywalec
  • 643 postów
  • LokalizacjaŁódzkie

Zależy ile ćwiczeń chcesz robić kettlem. Ja bym zaczął od samego swinga i wtedy możesz go robić na każdym treningu, na początku lub na końcu.


  • 0

Sprawność/funkcjonalność/moc/siła/wytrzymałość/mobilność > wygląd

Mięśnie są niczym jeśli nie mają użytku poza siłownią.

Ważny jest sposób w jaki budujesz swoje ciało i co potrafisz z nim zrobić.
 
 
 

#4
PawelekPawcio

PawelekPawcio

    Brak

  • Użytkownik
  • 2 postów

A w miarę robienia postępów dodawać kolejne ćwiczenia czy tak jak pisałem wcześniej 'dobijać' kettlem daną partię ćwiczoną w danym dniu. Wybaczcie durne pytania ale totalnie zielony jestem w temacie kettli a odpowiedzi nigdzie nie moe znaleźć. Dzięki za odpowiedzi!


  • 0

#5
Grafik

Grafik