Skocz do zawartości

Nasze strony:



Witamy na Kalistenika Polska
Zarejestruj się aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności które Ci oferujemy. Po rejestracji i zalogowaniu się będziesz mógł uczestniczyć w dyskusji, oceniać wątki, aktualizować statusy, tworzyć własne albumy w galerii, a także dokonywać zakupu w naszym sklepie!
Zaloguj się Zarejestruj się
Zdjęcie

Totalny nowicjusz potrzebuje pomocy :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#1
JumpHigh

JumpHigh

    Member

  • Użytkownik
  • 18 postów

Cześć!

Otóż mam 16 lat, 190cm wzrostu i wagi 80kg, kaloryfer przy napince dość widoczny :D

Jestem kompletnie zielony w kalistenice, ale od dłuższego czasu się nią interesowałem, ale nie myślałem żeby się całkowicie przenieść na te treningi, bo dotychczas chodziłem na szkolną siłownię na wzmocnienie siły i trochę masy mięśniowej. Efekty były kiepskie ponieważ to nie było to czego pragnąłem, machanie ciężarami. To co mnie od razu przyciągnęło w kalistenice to użycie własnego ciała, prostota podstawowych ćwiczeń i bardzo dobre efekty, mniejsza ilość kontuzji czy nawet lepsze oddziaływanie na stawy :).

Planuję w raz z nowym rokiem zostawić dotychczasowe życie w pamięci i systematycznie trenować tylko kalstenikę, ew. jakieś ciekawe elementy crossfitu włączyć w treningi jeśli jest to dobre.

Od jakich działów zacząć ? Chcę się najpierw nastawić psychicznie, zdobyć trochę wiedzy, ułożyć sobie ciekawy plan z Waszą pomocą i dietę oraz jeśli to również konieczne, suplementację. Planuję zakupić ciekawe tytuły książkowe, na pogłębianie wiedzy.

Aktualnie staram się samemu kompletować sprzęt, po najniższych kosztach, żeby od nowego roku już dobrze zaczać treningi.